برقراری رابطه با کودک ترسو در آتلیه کودک

حتما برایتان پیش آمده است که در اینترنت چرخی بزنید و برخی از عکس های کودکان را نگاه کنید و با عکس هایی برخورد داشته باشید که خانواده ها خوشحال و خندان کنار یکدیگر هستند و کودکان انگار که بهترین لحظه ی زندگیشان است شاد هستند و با شادی میخندند.

با خودتان گفته اید که این عکس ها را عکاسان به سادگی و بی هیچ زحمتی گرفته اند ؟ 

خیر این طور نیست .

آن چیزی که شما در تصویر میبینید حقیقت ماجرا نیست و شما در هر شرایطی نمیتوانید یک عکس طبیعی با لبخند هایی که مصنوعی نیستند بگیرید .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

برای برقراری ارتباط با کودکان شما باید در وحله اول آن ها را بشناسید .

شما به عنوان یک عکاس حرفه ای که در آتلیه کودک مشغول به کار است باید بتوانید این اصل ابتدایی و ساده را اجرا کنید در غیر این صورت در عکاسی کودک موفق نخواهید بود .

این را بدانید که کودکان همیشه در مقابل چیزی که شما از آن ها میخواهید مقاومت میکنند پس هنگام عکاسی در آتلیه کودک خیلی درگیر ترکیب بندی های پیچیده و دکور های شلوغ نشوید چرا که کودکان به شما این اجازه را نمیدهند .

شما باید بتوانید به سادگی کودکان را گول بزنید . به آن ها دروغ نگویید . وعده های پوچ و تو خالی بهشان ندهید بلکه به گونه ای با آن ها رفتار کنید که آن ها با میل خودشان کاری که شما میخواهید را انجام دهند و اینگونه نه آن ها مجبور به انجام کاری شده اند که دوستش ندارند و نه شما کلافه شده اید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزادشرق

از آن ها کمی اطلاعات بگیرید و وقتی که زمانش رسید آن اطلاعات را به نفع خودتان استفاده بکنید تا بتوانید لبخند زیبایشان  را ببینید .

سعی کنید نشان دهید که اطلاعات اشتباهی دارید و اجازه دهید که او شما را تصحیح کند 

این کار باعث حس نزدیکی بیشتر آن ها نسبت به شما میشود و شما میتوانید امیدوار باشید که میتوانید یک عکاسی خوب در آتلیه کودک داشته باشید اما فکر نکنید اینجا ته ماجرا است و شما راحت شده اید 

خیر

شما باید هرلحظه آماده ی یک واکنش غیر منتظره از جانب آن ها باشید و خودتان را برای آن ها آماده کرده باشید .