آتلیه بارداری با لباس

دوران بارداری یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین دوران ها برای تمامی خانم ها است ، دورانی که امکان دارد دیگر هیچوقت تکرار نشود و فقط همان یک بار باشد . به همین دلیل است که ثبت این لحظات خاص و ناب بسیار لذت بخش و البته ضروری برای بانوان باردار است .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

شاید حالا از خودتان بپرسید که بهترین ژست های بارداری برای عکاسی بارداری چه میتوانند باشند ؟ چه لباسی مناسب عکاسی در آتلیه بارداری است ؟کدام آتلیه بارداری بهترین خدمات را ارائه میدهد ؟

ژست های بارداری در کنار  لباس مناسبی که شما باید برای عکاسی در آتلیه بارداری بپوشید بسیار اهمیت دارد . و البته خیلی مهم است که عکاسه آتلیه بارداری با شما همکاری داشته باشد و زمان انتخاب لباس و هنگام ست کردن آن ها با هم به شما یاری دهد .

چرا که این تخصص آتلیه بارداری است که تصاویری زیبا و به یاد ماندنی برای شما به یادگار بگذارد .

لباس مناسب عکاسی در آتلیه بارداری چی هست ؟

در دوران بارداری خانم های باردار اضافه وزن پیدا میکنند و فرم بدنشان از حالت عادی و نرمال خود خارج میشود و شکلی عجیب پیدا میکند که این تغییره حالت ابدا باب میل خانم ها نیست و باعث کم شدن عزت نفس آن ها میشود و در نهایت میتواوند منجر به افسردگی شود .

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه بارداری شرق تهران

به همین دلیل است که انتخاب لباس در این دوران برای یک عکاسی بارداری سخت و البته بسیار مهم است .

در دوران بارداری اکثرا مادر ها به دنبال لباس هایی گشاد هستند که به وسیله آنها بزرگ شدن شکمشان و تغییر شکل بدنشان کمتر پیدا باشد و سعی میکنند در عکاسی بارداری هم همین رویه را پیاده کنند . اما نباید اینطور باشد ، شما به عنوان یک عکاسی حرفه ای بارداری نباید بگذارید مادر در عکاسی بارداری از لباس های گشاد و بزرگ استفاده کند 

بلکه برعکس باید پیشنهادی شما به آنها لباس های تنگی باشد که بیشتر انحنای جدید بدنشان را به نمایش بگذارد و اجازه دهد تا نشانه ی باردار بودنشان به زیبایی معلوم شود .

در عکاسی بارداری اکثرا لباس های تنگ پیشنهاد میشود با رنگ های شاد و ملیح و ترجیحا ست شده با رنگ همسر خانم باردار .