x تبلیغات
آتلیه بن سای

عکاسی نوزاد

عکاسی نوزاد در آتلیه نوزاد

در مقالات قبلی بسیار راجع به اهمیت عکاسی پرتره از کودکان برای شما گفته ایم . حال امروز می خواهیم برخی تکنیک های عکاسی پرتره برای عکاسی نوزاد را در آتلیه نوزاد به شما بیاموزیم .

این اطمینان را به شما میدهیم که با مطالعه ی این مطلب و یادگیری این نکاتی که می خواهیم در اختیار شما بگذاریم می توانید به راحتی عکس هایی حرفه ای و زیبا از نوزادان دلبندتان بگیرید .

یکی از راه های گرفتن عکس های زیبا از نوزادان استفاده از عمق میدان با ژرفای پایین ، محو کردن پس زمینه و هم چنین افزایش لطافت تصویر است .

دیافراگم باز در دوربین عکاسی به معنای عکاسی با عمق میدان کم است .

یعنی چه ؟‌

یعنی این گونه سوژه ی اصلی عکس نوزاد را با وضوح و دیگر المان های داخل عکس را به صورت محو ثبت می کنیم .

هم چنین اگر دیافراگم شما هنگام عکاسی در آتلیه نوزاد باز باشد  شما می توانید در موقعیت هایی که نور کم هست هم عکاسی نوزاد انجام دهید .

البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که شما برای کاهش یا افزایش نور باید فاصله نوزاد تا پنجره را به خوبی مدیریت کنید .  

برای داشتن عکسی با لطافت لازم است که روشنایی عکستان را افزایش دهید .

برای پس زمینه ی عکس نوزاد یک پتو یا ملحفه پهن کنید .

می توانید از لباس ها و یا اسباب بازی نوزاد که در آتلیه نوزاد موجود است نیز در دکور چینی عکس استفاده کنید .

توجه داشته باشید که اگر با عمق میدان کمی عکاسی نوزاد را انجام دهید بافت ها و پرز های پتوی پس زمینه به زیبایی محو میشوند .

آتلیه نوزاد

هنگام ژست دهی به نوزاد دقت کنید  که جهت تابش نور از کدام سمت است .

نور باید از بالا به چهره بتابد و بیشتر پیشانی نوزاد و گونه ها و نوک بینی اش را روشن کند اینگونه چشم های سوژه ی شما در عکاسی نوزاد دارای درخششی زیبا خواهد بود .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

این زاویه ی عکاسی تقریبا میتوان گفت طبیعی ترین زاویه برای نورپردازی به سوژه ی نوزاد است چرا که چشم به تابش نور از بالا عادت دارد و اذیت نمی شود .

هنگام عکاسی نوزاد بهتر است دوربین را بر مد اولویت دیافراگم قرار دهید . 

در این حالت شما هم میتوانید سرعت شاتر مناسب را برای عکاسی نوزاد انتخاب کنید و هم می توانید خودتان دیافراگم دوربین را به صورت متناسبی تنظیم کنید .

در شرایطی که محیط شما محیطی کم نور است بهتر است لنز را بر ماکسیموم دیافراگم قرار دهید تا عمق میدانی با ژرفای پایین داشته باشید .

در عکاسی نوزاد نیاز است که شما ایزوی دوربین را تا حد امکان بالا ببرید تا بتوانید اینگونه از سرعت شاتر بالا و در حدود یک صدم استفاده کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد بن سای

در عکس های پرتره همیشه چشم ها مهم ترین المان در عکس هستند فرقی هم نمی کند عکاسی نوزاد باشد و یا عکاسی بزرگسال . بهرحال بیشتر  توجه بر روی چشم ها است و شما باید روی آن ها فوکوس بیشتری داشته باشید .

اما گاهی وقت ها شما دوست دارید خلاق باشید و عکس های خلاقانه ثبت نمایید .

پس در اینجور شرایط باید فوکوس را از روی چشم ها بردارید و بر روی چیز دیگری بگذارید .

عکاسی کودک حرفه ای

 

عکاسی کودک حرفه ای در آتلیه کودک

داشتن عکس های خوب و زیبا از فرزندان آرزوی دیرینه ی هر پدر و مادر است اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که عکاسی کودک کار هر کسی نیست و هر آدمی نمی تواند عکاسی حرفه ای کودک انجام دهد .

لازم است قبل از شروع عکاسی کودک چندین نکته را بدانید 

مهم است وقتی که شما در بهترین آتلیه کودک شرق تهران برای فرزند خود وقت گرفته اید بتوانید عکس های خوبی نیز در آن تایم عکاسی تان بگیرید .

سعی کنید روز و تاریخ عکاسی تان را در آتلیه کودک با دقت انتخاب کنید .

کودکان روز های خوش اخلاقی و روز های بداخلاقی دارند و یا به قول معروف روز هایی که از دنده راست و یا چپ بلند شده اند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق 

سعی کنید روز های خوش اخلاقی کوچولویتان را بشناسید و جدا از آن بدانید که چگونه یک روز خوب برایش بسازید و حالش را خوب کنید .

پس براساس شناختی که نسبت به کوچولویتان دارید سعی کنید روزی را برای عکاسی کودک انتخاب کنید که کودک تان خلق و خوی بهتری داشته باشد .

یک نکته ی مهم دیگر که لازم است بدانید : سعی کنید اصلا برنامه ی روزانه ی کوچولویتان را برای عکاسی از او بهم نریزید . چرا که قطعا اعصابش بهم میریزد و بداخلاق میشود .

و شما نمیتوانید با یک کوچولوی بداخلاق یک عکاسی کودک خوب را مدیریت کنید .

بهترین کمکی که میتوانید به عکاس هنگام عکاسی کودک بکنید این است که جز خودتان و همسرتان شخص دیگری را به آتلیه کودک نبرید و اجازه دهید استودیو کودک خلوت بماند تا عکاس بهتر بتوانند مانور بدهد و عکاسی کند .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

حتما زمانی که دارید به استودیو عکاسی کودک میروید چندین عروسک و اسباب بازی از مورد علاقه های فرزندتان را جدا کنید و همراه خودتان به استودیو ببرید تا زمانی که بدخلق شد و شروع به بهانه گیری کرد با آن ها او را آرام کنید .

برعکس خیلی از آتلیه کودک ها که به شما میگویند لباس های زیادی همراه خودتان بیاورید ما به شما پیشنهاد میکنیم چندین دست لباس گلچین شده با خودتان به آتلیه کودک بیاورید چرا که لباس عوض کردن زیاد از حد باعث بد اخلاق شدن فرزند شما میشود و این مسئله به شدت روند عکاسی شما را کند میکند .

پرتره عکاسی کودک

 

پرتره کودک در آتلیه کودک

پرتره از جالب ترین مدل های عکاسی کودک است که همیشه در آتلیه کودک انجام میشود . 

درواقع می توان گفت پرتره عکاسی کودک در آتلیه کودک از عکاسی کودک معمولی راحت تر است آن هم به این دلیل که در آتلیه کودک هنگام عکاسی شما به هر حال در برخی از مواقع باید ژست خاصی به کودک بدهید و یا حداقل برای اینکار تلاش کنید . اما غالبا کودکان علاقه ای به اینکه مقابل دوربین شما بایستند و دستوراتتان را اجرا کنند ندارند به همین دلیل است که می گوییم عکاسی پرتره راحت تر است . چرا که شما هنگام عکاسی پرتره غالبا تنها چهره و کمی بالا تر از سینه ی کودک را در کادر دوربین تان قرار می دهید و چهره نیازی به ژست دهی ندارد . تنها کافی است تا به کودک اجازه دهید خودش باشد و این شما باشید که به دنبال لحظات مناسب برای ثبت عکس کودک بگردید .

آتلیه کودک

شما به عنوان یک عکاس حرفه ای کودک باید چندین روش تست شده و مطمئن برای ارتباط گیری قوی و عکاسی کودک خوب داشته باشید .

هم چنین شما باید حتی زمانی که کودک در حال استراحت کردن است و یا زمانی که دارد گریه میکند یا غذا میخورد نیز آماده ی عکاسی کودک باشید و بتوانید لحظات هیجان انگیز و جذابی را به ثبت برسانید .

چندین حالت مختلف و مرسوم برای گرفتن عکس پرتره از کودک وجود دارد که شما بهتر است تمامی آن ها را بیاموزید و بلد باشید تا به هنگامش بتوانید به راحتی یکی از آن ها را به ثبت برسانید .

پرتره مستقیم در آتلیه کودک

گرفتن عکس پرتره ی زیبا از کودک تا حد زیادی بستگی به میزان درک او از عکاسی کودک و توانایی اش در برقراری ارتباط با عکاس دارد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

در پرتره ی مستقیم بهتر است کودک را بر روی یک چهارپایه و یا زمین بنشانید به گونه ای که او راحت و مستقیما بتواند به دوربین عکاسی کودک نگاه کند .

زمانی که میخواهید عکس پرتره از کوچولوی خود بگیرید بهتر است پس زمینه ای که برای عکس تان انتخاب می کنید متناسب با لباس کودک و رنگ لباسش باشد .

پرتره زاویه دار

در عکاسی کودک زاویه ها به عکس شما حرکت می دهند . اگر دارید عکس پرتره ی مستقیم از کوچولویتان می گیرید بهتر است زاویه دادن به صورت کودک را نیز امتحان کنید . افزودن زاویه به عکس پرتره ی مستقیم جان میدهد .

پرتره خارج از استودیو

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

برای ثبت عکس پرتره ی خوب در خارج از منزل و در فضای باز بهتر است در ساعات طلایی عکاسی کودک را انجام دهید .

صبح زود و اواخر بعد از ظهر از ساعات طلایی ای هستند که شما می توانید از آن استفاده کنید و عکاسی کودک خوبی داشته باشید و پرتره های خوبی نیز ثبت کنید .

در زمان طلایی غروب آفتاب شما میتوانید از رنگ های طلایی و سایه های بلند و زیبایی که به وجود آمده اند استفاده کنید و عکس های فوق العاده ای بگیرید .

عکاسی در آتلیه کودک

 

عکاسی در آتلیه کودک

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

عکاسی از کودکان در آتلیه کودک کاری بسیار دشوار و پرچالش است که هرکسی از پس انجام دادن آن برنمیاید و شما برای حرفه ای شدن در این زمینه باید ماه ها و سال ها بر روی آن کار کنید تا بتوانید به راحتی با کودک ارتباط برقرار کنید و بدانید که در لحظه باید چه کارهایی انجام دهید تا کودک نترسد ، کلافه نشود و درنهایت نگذارد شما از او عکاسی کنید  .

برای این منظور باید آموزش هایی ببینید و نکاتی را رعایت کنید .

در مرحله اول باید حتما با  کودکان دوستانه رفتار کنید .

جدا از این که با این کار کار خودتان راحت تر میشود باید بدانید که رفتار دوستانه با کودکان از مهم ترین وظایف شماست .

این را زمانی که در آتلیه کودک هستید هیچگاه فراموش نکنید و همیشه با کودکان با مهربان صحبت و رفتار کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

در مرحله دوم حتما سعی کنید سریع باشید !

در آتلیه کودک وسیله های جالب زیادی است که کودکان میتوانند با آن ها سرگرم شوند اما این را فراموش نکنید که در نهایت کودکان سریعا حوصله شان سر میرود یک چیز برایشان تکرار میشود و دیگر قرار نیست درجای خود آروم بگیرند و به شما اجازه ی عکاسی بدهند .

یک نکته ی دیگر 

هیچگاه در آتلیه کودک سعی نکنید کودک را به کاری مجبور کنید و سعی نکنید او را کنترل کنید .

کودکان از کنترل شدن متنفر هستند و این رفتار شما سریعا روی خلق و خویشان تاثیر میگذارد .

تکنیک های مفید برای عکاسی کودک موفق

 

تکنیک های مفید برای عکاسی کودک موفق در آتلیه کودک

عکاسی کودک حرفه ای

اهمیتی ندارد شما یک عکاس کودک مبتدی هستید و یا چندین سال است که در حیطه عکاسی در آتلیه کودک فعالیت میکنید .

به هر حال این گونه مطالب میتوانند برایتان مفید واقع شوند و شما میتوانید از آن ها هرچند کم استفاده بکنید و به کارتان بیاید .

با کمک تکنیک هایی که در این مقاله میخواهیم به شما آموزش دهیم میتوانید به راحتی مهارت و توانایی عکاسی کودک خودتان را بالا ببرید و ارتقایش دهید .

موضوعات این مقاله سرعت شاتر ، مقادیر مختلف ایزو ، نحوه عکاسی کودک در شب و … است .

با ما همراه باشید تا وارد دنیای عکاسی حرفه ای شوید !

آتلیه کودک

زمانی که کار عکاسی کودک انجام می دهید از لرزش دستتان و دوربین جلوگیری کنید .

اولین درسی که شما در کلاس عکاسی یاد می گیرید این است که باید تحت هر شرایطی لرزش دوربینتان را از بین ببرید .

در ابتدا شما باید روش صحیح دوربین در دست گرفتن را بیاموزید !

زمانی که دوربین را به دست می گیرید باید حتما با هر دو دستتان این کار را انجام دهید .

استفاده از هر دو دستتان باعث میشود که لرزش کمتری در دوربین ایجاد شود و در نتیجه عکس هایتان واضح تر و شارپ تر خواهد بود .

بهتر است که اگر لرزش دستتان گاهی اوقات زیاد میشود به جایش از سه پایه استفاده کنید اما اگر سه پایه ندارید و می خواهید دوربینتان را در دستتان بگیرید و عکاسی کودک انجام دهید باید از سرعت شاتر مناسب با لنز دوربینتان استفاده کنید .

آتلیه کودک

همیشه سعی کنید هنگام عکاسی کودک از مثلث نوردهی استفاده کنید

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

برای اینکه بتوانید یک عکاسی کودک موفق داشته باشید باید در ابتدا سه اصل اساسی در عکاسی را بیاموزید : دیافراگم ، سرعت شاتر ، ایزو 

از طرفی اول از همه باید ارتباط بین این سه مورد را بفهمید و بیاموزید .

اگر در حال حاضر توانایی درک این سه مورد را ندارید بهتر است از حالت خودکار دوربین استفاده کنید .

با تنظیم کردن دوربین بر روی حالت خودکار ، دیافراگم ، سرعت شاتر و ایزو به صورت خودکار تنظیم میشوند . در این حالت شما میتوانید راحتتر عکاسی کودک را انجام دهید اما ممکن است عکس هایتان آنطور که میخواهید و مد نظرتان است از آب درنیاید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

استفاده از پس زمینه های ساده

در عکاسی کودک برخی از عکاسان هستند که علاقمند به شلوغ کار کردن هستند . این کارها هیجان و نشاط زیبایی دارند که مخاطب را نیز به هیجان می آورد اما نمیشود منکر زیبایی در سادگی شد .

در عکاسی کودک هیچ وقت از فلاش داخلی دوربین عکاسی استفاده نکنید

غالبا استفاده از فلاش داخلی دوربین باعث میشود که عکس های شما غیر طبیعی به نظر بیایند و زننده باشند .

اللخصوص در عکاسی پرتره ای که شما در فضای بسته می گیرید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

برای اینکه بتوانید در فضای بسته عکاسی کودک خوبی را بدون فلاش داشته باشید چندین راه مختلف وجود دارد .

یکی از راه های آن به این صورت است :

ابتدا دکمه ایزو را فشار می دهید .

غالبا اگر ایزو را بین ۸۰۰ تا ۱۶۰۰ تنظیم کنید سرعت شاتر انتخابی تان باید بالا باشد .

بعد از آن از بازترین دیافراگم ممکنه استفاده کنید اینگونه نور بیشتری را میتوانید به سنسور دوربین برسانید و در این حالت شما یک پس زمینه تار مناسب در عکس کودکتان خواهید داشت .

اما اگر در شرایطی قرار دارید که مجبور هستید از فلاش استفاده کنید سعی کنید حتما از فلاش های اکسترنال با سر چرخان استفاده کنید تا نور را به سقف بتابانید نه مستقیما به صورت سوژه .

آموزش عکاسی نوزاد

 

آموزش عکاسی در آتلیه نوزاد

کار در آتلیه نوزاد از آن دسته مشاغل پر هیجان و مورد علاقه ی بسیاری از عکاسان است .

عکاسان با تجربه ی زیادی در این زمینه عکاسی نوزاد کار کرده اند که طی سال ها تجربیات فراوانی به دست آورده اند .

در مقاله ی امروز به برخی از این تجربیات مفید می پردازیم .

با ما همراه باشید !

آتلیه نوزاد 

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

 لباس های راحت

بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد شما به عنوان عکاس در آتلیه نوزاد احساس راحتی بکنید . هنگام عکاسی نوزاد شما ممکن است به اندازه عکاسی کودک فعالیت و تحرک نداشته باشید اما بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد احساس راحتی بکنید و بتوانید با آن لباسی که به تن دارید راحت باشید .

هنگام عکاسی در آتلیه نوزاد شما ممکن است بخواهید عکس خانوادگی نیز بگیرید . در چنین شرایطی غالبا پدر و مادر ها نمیدانند که چه لباسی باید بپوشند و پوششان دقیقا چه باید باشد .

مادر هایی که به تازگی وضع حمل کرده اند اصولا بدن هایی متفاوت از قبلشان دارند که خیلی هم آن را دوست ندارند پس شما باید با ادبیاتی خاص که مادر دلخور نشود به او پیشنهاد بدهید که از لباس های گشاد استفاده کند .

قبل از اینکه پایتان را داخل آتلیه نوزاد برای عکاسی نوزاد بگذارید بهتر است از قبل به مجموعه ای از طرح ها ، ژست ها و ایده های متنوع برای عکاسی فکر کرده باشید و هنگامی که میخواهید عکاسی نوزاد را شروع کنید بدانید که میخواهید چکار کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

زمان مناسب عکاسی نوزاد کی است ؟

این سوال سواله بسیاری از والدینی هست که به تازگی کوچولویشان به دنیا آمده است و میخواهند او را برای عکاسی نوزاد به آتلیه نوزاد بیاورند .

غالبا زمان مناسب عکاسی نوزاد پونزده روزه اول تولد نوزاد است اما برخی از خانواده ها تاکید خاصی برای عکاسی پرتره از کوچولویشان دارند به همین دلیل شما هنگام وقت دهی باید این مسئله را نیز در نظر بگیرید که اغلب نوزادان در هفته ی اول مشکلات پوستی ای شامل آکنه دارند که هرچقدر آن ها کمتر باشند برای عکاسی پرتره مناسب تر است . پس سعی کنید هنگام وقت دهی این مسئله را نیز در نظر بگیرید .

و البته فراموش نکنید که هنگام تعیین زمان برای عکاسی نوزاد نظر والدین را نیز حتما بپرسید تا بعدا دچار مشکل نشوید .

قبل از اینکه بخواهید عکاسی نوزاد را شروع کنید سعی کنید حتما یک مکالمه ی هرچند کوتاه با والدین راجع به خلق و خوی کوچولو داشته باشید . هرچقدر با شناخت بیشتر از نوزاد وارد آتلیه نوزاد شوید کار عکاسی تان روون تر و سریع تر پیش میرود .

به اضافه اینکه صحبت با والدین باعث میشود استرس و اضطراب بی جای آن ها کمتر بشود و بتوانند با آرامش بیشتری در عکاسی نوزاد حضور داشته باشند که این به نفع شما نیز است .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک 

حال میرسیم به مهم ترین نکته در عکاسی نوزاد

حتما حتما قبل از دست زدن به نوزاد دستانتان را بشورید و آن ها را ضد عفونی کنید .

نوزادان بدن و پوستی به شدت حساس دارند که ممکن است با تنها یک بار تماس با میکروب بیمار بشوند .

نوزادان بسیار در برابر بیماری و آلودگی آسیب پذیر هستند و این وظیفه ی شما است که به عنوان یک عکاس بتوانید شرایطی را برای او فراهم کنید که کم ترین خطر ممکنه را برایش داشته باشد .

و حتما به یاد داشته باشید که اگر مریضی و یا سرما خوردگی دارید جلسه ی عکاسی را کنسل کنید و اصلا و ابدا تحت هیچ شرایطی عکاسی نوزاد انجام ندهید .

آموزش عکاسی در آتلیه کودک

 

آموزش عکاسی در آتلیه کودک

اگر قبلا با بچه ها برخورد داشته اید حتما میدانید که کودکان موجوداتی ساده اما در عین حال پیچیده هستند که حتما باید در برخورد با آن ها با لطافت و ظرافت خاصی عمل کنید .

به کودکان جایزه دهید 

کودکان هیچ علاقه ای به ایستادن جلوی دوربین شما ندارند و اگر زمانی با شما همکاری میکنند شما باید این همکاری را محترم بشمارید از آن ها از این بابت قدردانی کنید .

پس جایزه دادن به آن ها را فراموش نکنید چرا که در واقع این کار راهی برای تشکر کردن از همکاری آن ها در طول عکاسی در آتلیه کودک است .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک 

این کار را در آخر جلسه ی عکاسی در آتلیه کودک انجام دهید  . 

اگر در وسط جلسه عکاسی در آتلیه کودک به کودکان آب نبات یا جایزه بدهید ممکن است خوش شانس باشید برای چند لحظه شاهد یک صحنه ی هیجان زده از یک کودک خوشحال باشید .

بهتر است فضای آتلیه کودک را به شیوه ای مدیریت کنید که کودک آن را دوست داشته باشد و از آن لذت ببرد .

 

اصول عکاسی کودک

 

اصول عکاسی کودک در آتلیه کودک

همانطور که در مقاله های قبلی ( ترفند عکاسی کودک به صورت حرفه ای ) گفتیم عکاسی کودک در آتلیه کودک کاری بسی دشوار است که کمتر کسی از پس آن برمیاید . با این حال برخی ها دوست دارند این نوع عکاسی را بیاموزند و به صورت حرفه ای بتوانند عکاسی کودک انجام دهند .

چرا که کودکان به سرعت رشد میکنند و روند بزرگ شدنشان بسیار سریع است پس طبیعی ست اگر والدین بخواهند این لحظات ارزشمند را برای خودشان ثبت کنند و به یادگار بگذارند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

البته اگر تنها کمی تفکر کنید و خلاقیت به خرج دهید میتوانید به راحتی عکس های ساده ی خانوادگی را به عکس هایی خاص و زیبا تبدیل کنید .

آتلیه کودک

بهترین عکس های کودکان برای زمانی است که شما در حین فعالیت هایشان از آن ها عکاسی میکنید و عکس هایی طبیعی ازشان میگیرید که در طول روزمره زیاد آن صحنه ها را می بینید .

اگر کمی به گذر روز های خودتان و کودکان نگاه میکنید متوجه میشوید که رخداد ها و اتفاقات خاص زیادی وجود دارند که شما به عنوان یک مادر و یا یک پدر دوست خواهید داشت تا آن لحظات را ماندگار کنید و به یادگار بسپارید .

معصومیت کودکان را به تصویر بکشید 

معصومیت از جمله ویژگی های بارز کودکان است که محال است شما حتی در یک کودک نیز آن را پیدا نکنید .

این یک ویژگی جدانشدنی از کودکان است که محال است شما نتوانید آن را درون آن ها ببینید و قربان صدقه شان نروید .

پس چرا نباید ثبتش کنید ؟

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

آتلیه کودک

اجازه دهید کودک بازی کند و زمانی که در اوج معصومیت دارد به سادگی با خودش بازی میکند از او عکس بگیرید .

عمق میدان را کاهش دهید و روی صورت کودک فوکوس کنید . اینطوری میتوانید پس زمینه را با محو کردن از سوژه ی خود جدا کنید و اینطوری توجه بیشتری به کودک حین دیدن عکس کودک جلب میشود .

بهترین اتلیه کودک تهرانپارس در شرق تهران

 

آتلیه عکاسی بن سای مجموعه ای شناخته شده  در شهر کودک شاپرک در شرق تهران واقع است.

این مجموعه داری پارکینگ اختصاصی و سهولت دسترسی با کمترین میزان راه رفتن تا درب استودیو است.

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

نزدیکی فوق العاده آسانسور های متعدد به ماشین شما و امکان حمل راحت لباس ها   کالسکه ی کودک شما.

این مجموعه دارای چهار دپارتمان سازمانی اصلی جهت ارایه خدمات است

۱- آتلیه عکاسی کودک

- آتلیه عکاسی بارداری

- آتلیه عکاسی نوزاد

- عکاسی از کودکان در فضای باز

یافتن بهترین آتلیه کودک شرق تهران مستلزم دانستن نکات زیر است.

آتلیه کودک  بن سای  دارای جوایز متعدد جهانی است بن سای دارای بیش از بیست مدال طلای جهانی از جشنواره های بین المللی است.

نکته دیگر جهت یافتن بهترین اتلیه عکاسی کودک و نوزاد در شرق تهران توجه به این نکته است که شما با یک آتلیه تخصصی کودک سر و کار دارید یا یک آتلیه که همه کار انجام می دهد که یکی از آن ها  عکاسی از کودک و نوزاد بارداری است.

بدیهی است آتلیه های تخصصی کودک عیار بالاتری نسبت به آتلیه هایی دارند که عکاسی صنعتی – عکاسی عروس – عکاسی مدلینگ – عکاسی پرسنلی و ... انجام می دهند.

نکته دیگر مشاهده نمونه کار آن هاست. عکس ها آینه ی تمام قد تخصص آتلیه های تخصصی کودک است.

نکته دیگر انتخاب محل و سهولت در رفت و آمد است. چنانچه می دانید اتلیه کودک بن سای در مجتمع شهر کودک شاپرک و در فضای به بزرگی ۱۳۰ متر مربع و داری آتلیه های تخصصی مجزا است.

این مجموعه دارای پارکینگ و تمامی خدمات مورد نیاز کودکان است.

نکته دیگر برای انتخاب بهترین آتلیه کودک در شرق تهران نظافت و تمیزی مجموعه هاست.

معمولا مجموعه های کوچک توان استخدام یک نیرو خدماتی تمام وقت را ندارند ولی آتلیه عکاسی بن سای دارای نیرو خدماتی مستقر در استودیو است.

دیگر نکات در انتخاب بهترین آتلیه کودک در شرق تهران تخصص و مهارت عکاسان اتلیه بخصوص در مورد عکاسی نوزادی است.

این مهارت ها آموزشی و تحربی است. شما در آتله کودک بن سای می توانید به راحتی و آسودگی نوزادتان را به دست عکاسان مجموعه بسپارید و با آسودگی لذت مشاهده ی یک کار حرفه را کسب نمایید.

نکته دیگر ارتباط موثر با کودک است: باورپذیری این موضوع شاید کمی سخت باشد. اما عکاسی صحیح از کودکان با پوز و فیگور دهی کار بیهوده کردن است  تنها کافیست شما همبازی خوبی برای کودک باشید و از لحظات واقعی و شاد کودک در لحظه مناسب عکس بگیرید.

قیمت مناسب نکته دیگر است.

توجه داشته باشید هدف از بیان این مطلب این نیست که شما به دنبال ارزانترین آتلیه کودک شرق تهران بگردید بلکه نکته ی کاربردی معقول بودن قیمت هاست. هیچ ارزانی بی دلیل نیست اما هزاران مورد گرانی بی دلیل در دنیای پرامون ما قابل مشاهده است. مقایسه قیمت ها نشان می دهد خدمات استودیو بن سای نسبت به رقبایی با سطح کیفی مشابه بسیار پایین تر است. قیمت مناسب باعث شده است استودیو بن سای همواره مورد استقبال والدین قرار داشه باشد.

شهرشناسی محلات شرق تهران

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

محلات شرق تهران داری بهترین مجموعه های مرتبط با کودکان هستند . بهترین آتلیه های کودک – بهترین مهد کودک در فلکه اول تهرانپارس – بزرگترین و اولین مجموعه تخصصی کودک در شرق تهران – شهربازی کودکان – خدمات تخصصی کودکان همگی با بالاترین کیفیت در شرق تهران متمرکز شده اند.

آتلیه عکاسی بن سای بهترین و شناخته شده ترین آتلیه عکاسی کودک – نوزاد – بارداری در مجموعه شرق تهران است.

شرق تهران شامل مناطق زیر می شود:

تهرانپارس – نارمک – رسالت – سید خندان – پیروزی – شهرک امید – قنات کوثر – خیابان دماوند و تهران نو

این مناطق به دلیل پیوستگی بافت اسفنجی شهری به راحتی به هم مرتبط هستند. عموما خط اتصال این مناطق به هم اتوبان باقری – اتوبان امام علی و اتوبان رسالت هستند.

محلات مهم شرق تهران نارمک و تهرانپارس و پیروزی هستند که به نوبه ی خود مناطق قدیمی و اصلی در شرق تهران محسوب می شوند.

تهرانپارس دارای محله های متنوعی است.

خیابان بهار – سه راه تهرانپارس -عادل – زرین – فلکه اول تهرانپارس – فاکه دوم تهرانپارس – فلکه سوم تهرانپارس – فلکه چهارم تهرانپارس – میدان استخر – میدان پروین – خیابان تیرانداز و ... عناصر محله تهرانپارس هستند و این محله در شرق تهران و محصور در شرق اتوبان باقری – شمال خیابان دماوند و جنوب اتوبان همت(زین الدین) 

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

محله نارمک نیز دارای عناصر و محلات متعددی است

گلبرگ شرقی یا همان جانبازان شریا اصلی درون محله است. خیابان دردشت شروع میدان های اصلی نارمک است. این محله خیابان های مهمی به نام چمن – رضوان – مداین – مهر(رودباری) میان هفت حوض نارمک – میدان هلال احمر و ... را شامل می شود و شامل صد میدان سرسبز و زنده است.

این محله محصور شده بین شرق اتوبان امام علی – غرب اتوبان باقری – جنوب اتوبان رسالت  و شمال خیابان دماوند(تهران نو) می باشد

دسترسی به این محلات به دلیل وجود مترو و خطوط بی آرتی بسیار راحت است و به خوبی شرق تهران را به غرب و مناطق دیگر تهران پیوند داده است.

آتلیه بارداری با لباس

 

آتلیه بارداری با لباس

دوران بارداری یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین دوران ها برای تمامی خانم ها است ، دورانی که امکان دارد دیگر هیچوقت تکرار نشود و فقط همان یک بار باشد . به همین دلیل است که ثبت این لحظات خاص و ناب بسیار لذت بخش و البته ضروری برای بانوان باردار است .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

شاید حالا از خودتان بپرسید که بهترین ژست های بارداری برای عکاسی بارداری چه میتوانند باشند ؟ چه لباسی مناسب عکاسی در آتلیه بارداری است ؟کدام آتلیه بارداری بهترین خدمات را ارائه میدهد ؟

ژست های بارداری در کنار  لباس مناسبی که شما باید برای عکاسی در آتلیه بارداری بپوشید بسیار اهمیت دارد . و البته خیلی مهم است که عکاسه آتلیه بارداری با شما همکاری داشته باشد و زمان انتخاب لباس و هنگام ست کردن آن ها با هم به شما یاری دهد .

چرا که این تخصص آتلیه بارداری است که تصاویری زیبا و به یاد ماندنی برای شما به یادگار بگذارد .

لباس مناسب عکاسی در آتلیه بارداری چی هست ؟

در دوران بارداری خانم های باردار اضافه وزن پیدا میکنند و فرم بدنشان از حالت عادی و نرمال خود خارج میشود و شکلی عجیب پیدا میکند که این تغییره حالت ابدا باب میل خانم ها نیست و باعث کم شدن عزت نفس آن ها میشود و در نهایت میتواوند منجر به افسردگی شود .

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه بارداری شرق تهران

به همین دلیل است که انتخاب لباس در این دوران برای یک عکاسی بارداری سخت و البته بسیار مهم است .

در دوران بارداری اکثرا مادر ها به دنبال لباس هایی گشاد هستند که به وسیله آنها بزرگ شدن شکمشان و تغییر شکل بدنشان کمتر پیدا باشد و سعی میکنند در عکاسی بارداری هم همین رویه را پیاده کنند . اما نباید اینطور باشد ، شما به عنوان یک عکاسی حرفه ای بارداری نباید بگذارید مادر در عکاسی بارداری از لباس های گشاد و بزرگ استفاده کند 

بلکه برعکس باید پیشنهادی شما به آنها لباس های تنگی باشد که بیشتر انحنای جدید بدنشان را به نمایش بگذارد و اجازه دهد تا نشانه ی باردار بودنشان به زیبایی معلوم شود .

در عکاسی بارداری اکثرا لباس های تنگ پیشنهاد میشود با رنگ های شاد و ملیح و ترجیحا ست شده با رنگ همسر خانم باردار .

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد