x تبلیغات
آتلیه بن سای

تاثیر نور در عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

در مقاله ی امروز هدفمان صحبت راجع به نورپردازی در عکاسی و عکاسی کودک است تا به وسیله بهتر شدن آن بتوانید عکس های حرفه ای تر و زیباتری بگیرید .

تمامی عکاسان حرفه ای بر این باورند نور از اصلی ترین عوامل در عکاسی کودک و دیگر انواع عکاسی است  . و همینطور هم است 

شما اگر نورپردازی خوبی در عکاسی های تان نداشته باشید عملا آن عکس ها به درد نمیخورند و باید بندازیدشان بیرون .

پس ازابتدا این را بدانید که نورپردازی اهمیت بسیارزیادی دارد .

تا حدودی میتوان گفت در عکاسی کودک اولین چیزی که بسیار بسیار اهمیت دارد و شما باید به آن توجه کنید میزان نور در تصویر سوژه ی  کودکتان است .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

یک عکاس حرفه ای در زمینه عکاسی کودک باید آنقدری توانمند باشد که با دیدن یک عکس بتواند تشخیص دهد آن عکس چگونه نوردهی شده است ؟

منبع نور عکس کودک  کجاست ؟

چه جنس نوری به آن وارد شده است و از چه زاویه ای به آن تابیده شده است و درنهایت تشخیص اینکه نور وارد شده طبیعی است و یا مصنوعی . و بتواند متوجه شود که آن نور ، نور مناسبی برای عکاسی کودک هست یا خیر ؟

پس اگر قصد یادگیری عکاسی کودک دارید حتما در وحله ی اول نورپردازی های مختلف و مناسب را بیاموزید .

عکاسی کودک یعنی ثبت نور در کسری از زمان .

تسلط بر ماهیت نور

نورها انواع متفاوتی دارد که و ما در عکاسی کودک به گونه های مختلفی از آن ها با نتایج مختلف احتیاج داریم .

در عکاسی کودک شما در ابتدا باید توانایی دیدنتان را بهبود ببخشید . در عکاسی نور چشم را تحریک میکند و سرچشمه انرژی برای تبدیل اشیا بی روح به سوژه های خاص و حیرت انگیز است .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

برای ثبت عکس های زیبا و داشتن یک عکاسی کودک خوب شما نیازی نیست دوربین گران قیمت و آنچنانی ای داشته باشید تنها نیاز است برخی از تکنیک های اساسی عکاسی را بدانید و به آن ها به خوبی عمل کنید .

نور عکاسی کودک را خلق میکند پس در درجه ی اول شما برای داشتن یک عکاسی کودک خوب باید بتوانید نور را درک کنید و با او ارتباط بگیرید و اینگونه خواهید توانست راه عکاسی را پیدا کنید و به سمت او بروید .

آموزش عکاسی نوزاد ۱

 

عکاسی نوزاد

بعد از مدت ها تصمیم گرفته ایم مقاله ای در ارتباط با آموزش عکاسی نوزاد در وبسایت آتلیه بن سای منتشر کنیم تا کمکی هرچند کم شود به دوستداران این رشته که علاقمند به عکاسی نوزاد حرفه ای هستند و دوست دارند به صورت تخصصی این کار را انجام دهند .

عکاسی نوزاد از آن دسته مشاغل پر هیجان و مورد علاقه ی بسیاری از عکاسان است . و قطعا شما هم که این مطلب را مطالعه میکنید علاقمند به این موضوع هستید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزادشرق

عکاسان با تجربه ی زیادی در این زمینه زمان زیادی عکاسی نوزاد کار کرده اند که طی سال ها تجربیات فراوانی به دست آورده اند .

در مقاله ی امروز به برخی از این تجربیات مفید می پردازیم .

با ما همراه باشید !

 لباس های راحت

بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد شما به عنوان عکاس احساس راحتی بکنید  چرا که عکاسی نوزاد یک شغل بسیار سخت و نفس گیر است که اگر شما بدن و جسم تان إحساس راحتی نکند بازده خوبی نیز نمیتوانید داشته باشید .. هنگام عکاسی نوزاد شما ممکن است به اندازه عکاسی کودک فعالیت و تحرک نداشته باشید اما بسیار مهم است که هنگام عکاسی نوزاد احساس راحتی بکنید و بتوانید با آن لباسی که به تن دارید راحت باشید .

هنگام عکاسی نوزاد شما ممکن است بخواهید عکس خانوادگی نیز بگیرید . در چنین شرایطی غالبا پدر و مادر ها نمیدانند که چه لباسی باید بپوشند و پوششان دقیقا چه باید باشد .

مادر هایی که به تازگی زایمان کرده اند اصولا اندامی کاملا متفاوت از قبل از بارداری شان دارند که بسیار هم نسبت به آن حساس هستند پس شما باید به گونه ای که مادر دچار سوتفاهم نشود و هیچگونه ناراحتی ای نیز پیش نیاید به او لباس هایی را پیشنهاد دهید که کمتر اندامش در آن پیدا و معلوم باشد تا اینگونه عکس بهتری بتوانید بگیرید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

قبل از اینکه پایتان را داخل آتلیه نوزاد برای عکاسی نوزاد بگذارید بهتر است از قبل به مجموعه ای از طرح ها ، ژست ها و ایده های متنوع برای عکاسی فکر کرده باشید و هنگامی که میخواهید عکاسی نوزاد را شروع کنید بدانید که میخواهید چکار کنید .

آموزش عکاسی نوزاد ۲

 

آموزش عکاسی نوزاد ۱

زمان مناسب عکاسی نوزاد کی است ؟

این سوال سواله بسیاری از والدینی هست که به تازگی کوچولویشان به دنیا آمده است و میخواهند او را برای عکاسی نوزاد به آتلیه نوزاد بیاورند .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

غالبا زمان مناسب عکاسی نوزاد پونزده روزه اول تولد نوزاد است اما برخی از خانواده ها تاکید خاصی برای عکاسی پرتره از کوچولویشان دارند به همین دلیل شما هنگام وقت دهی باید این مسئله را نیز در نظر بگیرید که اغلب نوزادان در هفته ی اول مشکلات پوستی ای شامل آکنه دارند که هرچقدر آن ها کمتر باشند برای عکاسی پرتره مناسب تر است . پس سعی کنید هنگام وقت دهی این مسئله را نیز در نظر بگیرید .

و البته فراموش نکنید که هنگام تعیین زمان برای عکاسی نوزاد نظر والدین را نیز حتما بپرسید تا بعدا دچار مشکل نشوید .

قبل از اینکه بخواهید عکاسی نوزاد را شروع کنید سعی کنید حتما یک مکالمه ی هرچند کوتاه با والدین راجع به خلق و خوی کوچولو داشته باشید . هرچقدر با شناخت بیشتر از نوزاد وارد آتلیه نوزاد شوید کار عکاسی تان روون تر و سریع تر پیش میرود .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

به اضافه اینکه صحبت با والدین باعث میشود استرس و اضطراب بی جای آن ها کمتر بشود و بتوانند با آرامش بیشتری در عکاسی نوزاد حضور داشته باشند که این به نفع شما نیز است .

حال میرسیم به مهم ترین نکته در عکاسی نوزاد

حتما حتما قبل از دست زدن به نوزاد دستانتان را بشورید و آن ها را ضد عفونی کنید .

نوزادان بدن و پوستی به شدت حساس دارند که ممکن است با تنها یک بار تماس با میکروب بیمار بشوند .

نوزادان بسیار در برابر بیماری و آلودگی آسیب پذیر هستند و این وظیفه ی شما است که به عنوان یک عکاس بتوانید شرایطی را برای او فراهم کنید که کم ترین خطر ممکنه را برایش داشته باشد .

و حتما به یاد داشته باشید که اگر مریضی و یا سرما خوردگی دارید جلسه ی عکاسی را کنسل کنید و اصلا و ابدا تحت هیچ شرایطی عکاسی نوزاد انجام ندهید .

آموزش عکاسی نوزاد ۳

 

آموزش عکاسی نوزاد ۲

به عنوان یک عکاس نوزاد حرفه ای شما نیاز دارید تا حتما توجهتان به رفتارهای نوزاد را زیاد کنید و به او دقت کنید 

مهم است که شما شش دونگ حواستان پیش نوزاد باشد و عکس العمل های او را مدیریت کنید .

به عنوان مثال زمانی که می بینید نوزاد بیدار شده است و دارد با شیرینی لبخند میزند بهترین زمان است که عکس خانوادگی بگیرید 

پس سریعا لباس های پدر و مادر را برای عکس خانوادگی انتخاب کنید و عکاسی کنید .

بیشتر بدانید : آتلیه کودک شرق

و سپس وقتی که عکس خانوادگی را گرفتید حال میتوانید مجددا نوزاد را بخوابانید و عکاسی نوزاد را آغاز کنید .

برخی از عکاسان به مشتری های خود پیشنهاد میدهند تا قبل از آمدن به آتلیه نوزاد کوچولو را به حمام ببرند و وقتی بیرون آمد به او شیر بدهند تا به خواب عمیق و راحتی فرو برود . 

اینگونه عکاسی نوزاد بسیار راحت تر میتواند باشد .

قطعا زمانی که نوزاد خواب است عکاسی نوزاد برای شما راحت تر است .

به عنوان مثال زمانی که شما میخواهید عکس کلوزآپ برای عکس های ترکیبی از نوزاد بگیرید زمانی که او خواب باشد بسیار راحت تر میتوانید این کار را انجام دهید تا زمانی که بیدار است .

یکی از بهترین روش ها برای برقراری ارتباط با نوزاد حرف زدن با او است .

بیشتر بدانید : آتلیه کودک

با صدای آرام و ملایم دم گوشش صحبت کنید و نوازشش کنید .

این کار باعث میشود تا او از حضور یک غریبه نزدیک خودش احساس پریشانی نکند و راحت تر حضور شما را در کنار خودش بپذیرد و به شما عادت کند .

اگر دیدید نوزاد در حالت خواب آلودگی است چند دقیقه به او مهلت دهید تا خوابش عمیق شود چرا که اگر خواب آن ها عمیق نشود حتی در حالت سایلنت دوربین عکاسی نوزاد صدای شاتر دوربین میتواند او را بد خواب کند و باعث شود از خواب بپرد 

و به یاد داشته باشید که هرگز او را قبل از اینکه خوابش عمیق شود تکان ندهید و اول اجازه دهید به خوبی به خواب برود و سپس اقدام به جابه جایی اش برای قنداق کردنش کنید .

نکات عکاسی کودک

 عکاسی کودک

ثبت لحظات ارزشمند و خاطرات زیبای کودک توسط والدینش علاوه بر داشتن یادگاری یک جور راه انتقال احساسات آن ها به فرزندشان است که بسیار اهمیت دارد و مهم است و همانطور که میدانید ثبت این دوران و به یادگار گذاشتن آن ها برای فرزندان تاثیر به سزایی در اعتماد به نفس آن ها در آینده و نقشی که قرار است در جامعه ایفا کنند دارد .
بیشتر بدانید : آتلیه کودک
برای عکاسی کودک با توجه به نظر والدین و راحتی آنها و کوچولویشان شما میتوانید عکاسی را در آتلیه کودک ، فضای باز و یا در منزل انجام دهید .. بسته به نظر والدین و خصوصیات اخلاقی خوده کودک .
شما برای داشتن یک عکاسی کودک موفق باید به برخی نکات توجه خاصی داشته باشید و آن ها را رعایت فرمایید
نکاتی مانند افزایش صبر و حوصله تان در زمان های طولانی مدت عکاسی ، چگونگی رفتار با کودکان در سنین مختلف و  ..
شناخت خلق و خوی کودک
شما به عنوان یک عکاس حرفه ای باید قبل از شروع عکاسی کودک با خلق و خوی سوژه ی کودک خود آشنا بشوید و بدانید که او چجور اخلاقیاتی دارد و چگونه باید هنگام عکاسی با او رفتار کنید . در غیر این صورت اگر باشد مطمئن باشید که نمیتوانید یک عکاسی کودک خوب و راحت را پیش ببرید و قرار است به مشکلات زیادی با او دچار شوید .
در ابتدا سعی کنید قبل از ورود به استودیو کودک کمی با پدر و مادر کوچولو صحبت کنید و راجع به فرزندشان از آن ها اطلاعات بگیرید و سپس مرحله ی دوستی با کودک را آغاز کنید .
سعی کنید کم کم این کار را کنید . کودکان هیچوقت حرکت های یکدفعه ای را دوست ندارند و به شدت از چنین رفتارهایی دوری میکنند . پس شما باید طبق خواسته ی آن ها پیش بروید و آرام آرام دوستی صمیمانه ای بین خودتان ایجاد کنید .
وقتی کودک با شما دوست شد و دیدید که آماده ی عکاسی است حالا میتوانید دوربینتان را بردارید و با توجه به ژست های مختلفی که کودک قادر به انجام دادنشان است از او عکاسی کنید .
این را هم بدانید که لازم نیست همیشه به کودک حالت و ژست خاصی بدهید گاهی اوقات  تنها کافی است کودک خودش باشد . 
بیشتر بدانید:آتلیه کودک شرق
به اضافه اینکه عکس های طبیعی و فارغ از هر گونه حالت مصنوعی ای بیشتر خواهان دارند و زیبایی شان بیشتر است .
 

عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

از زیبا ترین سوژه های عکاسی دنیا کودکان هستند . همه آن ها را دوست دارند اما هرکسی قادر به عکاسی کودک به صورت حرفه ای و لذت بخش نیست .

عکاسی از این موجودات ناز و دوست داشتنی و شیرین مشکلات خاص خودش را دارد که شما برای اینکه بتوانید عکس های زیبا و طبیعی از آن ها بگیرید باید یاد بگیرید که چگونه با این مشکلات کنار بیایید 

برای داشتن یک عکاسی کودک موفق تنها کافی است کمی خلاق و پر تلاش باشید .

در این مقاله چندین نکته ی مفید برای داشتن یک عکاسی کودک موفق به شما می آموزیم اما شما نیز باید ذوق و سلیقه تان را هنگام عکاسی کودک به کار بگیرید .

اول از همه شما قبل از شروع عکاسی کودک باید آمادگی کامل داشته باشید . از هر لحاظی باید شما آماده باشید چرا که هنگام عکاسی کودک امکان رخداد هر چیزی هست و شما باید بتوانید به عنوان یک عکاس حرفه ای کاملا بر روی شرایط تسلط داشته باشید و بتوانید آن را کنترل کنید .

عکاسی کودک از کوچولوهای شیرخواره و یا زیر دو سال غالبا دو تا سه ساعت از شما زمان می گیرد و احتمال خستگی شما در این نوع عکاسی کودک ها بالا است پس بهتر است شب قبل از عکاسی کودک به خوبی استراحت داشته باشید تا در طول عکاسی به مشکل برنخورید .

اما عکاسی کودک از کوچولوهای بالای دو سال اگر همکاری لازم را با عکاس داشته باشند اصولا بیشتر از یک و یا دو ساعت طول نمی کشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

لازم است بدانید که این ساعت ها تقریبی هستند و بسته به همکاری کوچولو ها با شما متغیر هستند .

اگر هنوز عکاسی کودک را آغاز نکرده اید وقتش است که یک سری چیز ها را چک کنید .

قبل از شروع عکاسی کودک بهتر است کوچولو را سیر کنید و به طور کامل غذایش را بدهید به اضافه اینکه کودک باید قبل از شروع عکاسی کودک خواب کافی داشته باشد تا بتواند هنگام عکاسی پر نشاط و هیجان زده باشد .

این نکته را بدانید که اگر کوچولویتان به خوبی استراحت کرده باشد و شکمش نیز سیر باشد احتمال همکاری اش با شما بسیار بالا می رود و به راحتی میتواند بازی و شیطنت کند .

یکی دیگر از مسائل مهم در عکاسی کودک داشتن لباس مناسب و زیبایی است که ترکیب خوبی نیز با پس زمینه و فضای اطراف کودک و دکور داشته باشد .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

اما اشتباه نکنید . برخی از مادر و پدر ها فکر میکنند به هر قیمتی باید لباس زیبا تن فرزند خود کنند . 

شما به عنوان یک عکاس باید این مسئله را مدیریت کنید و اگر دیدید کودک در لباسی راحت نیست و یا عدم علاقه اش به آن باعث عوض شدن خلق و خویش میشود سریعا از والدینش بخواهید تا لباس را عوض کنند و لباسی را تن کوچولو کنند که او نیز دوستش داشته باشد و با آن راحت باشد .

اکثر والدین و پدر مادر ها تصور میکنند که لباس کودکان برایشان مهم نیست و اهمیتی به آن نمیدهند اما درواقع اصلا اینطور نیست . برخی از کودکان بسیار به این مسئله واکنش نشون میدهند و برایشان مهم است که لباسی که تنشان است زیبا و البته راحت باشد .

white balance در عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

تراز سفیدی چیست ؟ آیا تا به حال به این موضوع توجه کرده‌اید که گاهی هنگام عکاسی، سوژه‌های شما رنگ زردی پیدا می‌کنند؟ یا اینکه چرا وقتی حین عکاسی از فلاش دوربین استفاده می‌کنید، عکس‌ها تم آبی رنگی به خود می‌گیرند؟

درک مفهوم تراز سفیدی یا White Balance و نحوه عملکرد آن در عکاسی دیجیتال مهم است. زیرا تنظیم نادرست آن باعث می‌شود که عکس‌های شما رنگ نامناسبی داشته باشند. اضافه شدن هرگونه رنگ اشتباه باعث می‌شود رنگ‌ها در عکس (مانند رنگ پوست) غیر طبیعی به نظر برسد.

تراز سفیدی یا همان وایت بالانس در شرایط های مختلف با منابع نوری متفاوت باعث میشود که رنگ سفید تصویر شما در عکس کودک به رنگ های مختلف و غیر طبیعی در بیایند .

مثل زمانی که در فضای باز درحال عکاسی کودک هستید و سپس میخواهید بعد از یه مدت کوتاهی ادامه عکاسی کودک را به داخل آتلیه کودک و یا منزل ببرید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

در این زمان هنگام ورود شما به آتلیه کودک و مواجه شدن با یک فضایی متفاوت از لحاظ رنگ و نور چشم شما سریعا خودش را با تغییرات تطبیق میدهد .

زمانی که میخواهید عکاسی کودک انجام دهید ابتدا باید تراز سفیدی را تنظیم کنید و برای اینکار ابتدا باید به دوربین بفهمانید که سوژه ی کودک شما توسط چه منبع نوری ای روشن شده است . اگر منبع نوری تان را به اشتباه برای دوربین مشخص کنید آن هم در هر شرایط نوری متفاوتی یک نتیجه کاملا متفاوت به شما تحویل می دهد .

همانطور که از اسمش مشخص است . هدف از این کار سفید نشان دادن اجسام سفید و خنثی سازی هرگونه عامل ناخواسته که توسط منبع نوری ایجاد میشود است تا همه ی رنگ ها به رنگ اصلی خودشان دیده بشوند .

عکاسی بارداری

 

عکاسی بارداری

همانطور که حتما در مقاله های قبلی آتلیه بن سای خوانده اید چندین بار بر روی اهمیت دوران بارداری و عکاسی بارداری اشاره کرده ایم و امروز هم میخواهیم تاکید دوباره بر این موضوع داشته باشیم .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری بن سای

دوران بارداری یکی از شیرین ترین دوران ها برای مادران است و این دوران یک دوره ی بسیار خاص برای هم زن  هم مرد است .

این دوران  آنقدر و جذاب و شیرین است که بسیاری از مادر ها دوست دارند این دوران را برای خودشان ثبت کنند و به یادگار بگذارند . که البته حق با آن هاست . دوران بارداری یک دوره ی ۹ ماهه ی سخت ولی بسیار شیرین است که از دست دادن آن خیلی حسرت آور است .

شما با ثبت این خاطرات زیبا نه تنها حس لذت بخشی در فرزندتان به وجود میاورید بلکه با این کار میتوانید در آینده با نگاه کردن به عکس های دوران بارداری تان به راحتی به چند سال قبل برگردید و تجدید خاطره کنید .

اما آیا به نظر شما عکاسی بارداری به همین راحتی است ؟

فکر میکنید شما میتوانید بدون داشتن هیچ علمی در این زمینه عکس های خوبی بگیرید ؟

 جواب مسلما نه است . اما در این مقاله ما سعی می کنیم توجه شما را به مطالبی جلب کنیم که میتوانند برایتان در این زمینه مفید باشند .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

۱. زمان مناسب برای عکاسی بارداری انتخاب کنید

فکر میکنید زمان مناسب بارداری کی است ؟

زمانی که شکم مادر به خوبی بالا آمده باشد ؟ 

درست است !

اما کافی نیست 

شما باید دقیق تر از این ها عمل کنید .. به عنوان مثال برخی از مادر ها هستند که بدن ضعیفی دارند و به همین دلیل از پنج یا شیش ماهگی به بعد دیگر نمیتوانند طولانی مدت بایستند و باید مدام استراحت کنند . به همین دلیل این دسته از خانم های باردار باید نهایت در شش ماهگی به آتلیه بارداری مراجعه کنند و عکاسی بارداری انجام دهند چرا که این خانم ها هرچه بیشتر عکاسی را به تعویق بندازند برایشان این کار سخت تر خواهد شد و شاید اصلا نتوانند این کار را بکنند .

دسته ی دوم خانم هایی هستند که تقریبا میتوان گفت مقاومت بدنی بالایی دارند و حتی تا اواخر نه ماهگی نیز به راحتی جابه جا میشوند و کارهایشان را انجام میدهند . 

برای این دسته از بانوان ما هفت ماهگی و هشت ماهگی را توصیه می کنیم . ماه هشتم برای عکاسی بارداری بسیار مناسب است چرا که شکم مادر به خوبی بالا آمده است و فرم کامل و زیبایی را به خودش گرفته است که این باعث زیباتر شدن عکس های بارداری میشود .

عکاسی کودک سیاه و سفید

 

عکاسی کودک تخصصی

در ابتدای روز های آغازی عکاسی ، عکاسی همیشه به صورت سیاه و سفید صورت میگرفت تا چندین سال بعد کوداکروم عکاسی رنگی را به جهانیان هدیه داد

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

ولی بازار عکاسی سیاه و سفید هیچ وقت از رونق نیفتد و کاملا برعکس روز به روز به شهرت آن اضافه شد و امروزه عکاسی سیاه و سفید جدید در بهترین حالت هنر تلقی میشود و بسیاری از عکاسان معروف و حرفه ای از آن به عنوان یک نوع خاصی از عکاسی یاد میکنند که بسیار هنری و جذاب است

عکاسی سیاه و سفید خالص ترین نوع عکاسی است به این دلیل که رنگ ها غالبا حواس آدم را پرت میکنند و باعث میشوند توجه از سوژه های اصلی داخل عکس کم شود و مخاطب بیشتر جذب رنگ های داخل عکس میشود . اما عکس کودک سیاه و سفید چنین حالتی ندارد و کاملا برعکس است 

در عکس های سیاه و سفید اگر به شکلی درست و صحیح عکاسی انجام گیرد توجه اصلی بر روی سوژه ی شما است نه بر روی رنگ های داخل عکس کودک

یک دلیل دیگر مورد توجه بودن عکاسی سیاه و سفید این است که عکاسی رنگی در حد متوسط به تازگی آنقدری فراگیر شده است که دیگر جذابیتش را تا حدی برای مخاطبان از دست داده است . به همین دلیل عکاسی کودک سیاه و سفید یک تنوع بسیار خوبی است که شما میتوانید هنگام عکاسی هایتان در آتلیه کودک آن را لحاظ کنید و از این تکنیک برای عکاسی کودک هایتان استفاده کنید

عکس های سیاه و سفید درواقع ۴ برابر بیشتر از عکس های رنگی در ذهن انسان می مانند به این دلیل که ۸۰ درصد سلول های بینایی و یا همان سلول های استوانه ای چشم های ما کور رنگ هستند و درواقع همان چیزی را می بینند که عکس های سیاه و سفید هستند

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

درصورتی که در عکس های رنگی چشم انسان باید اطلاعات بیشتری را ذخیره کند تا بتواند حقیقت آن عکس رنگی را مشاهده و به خاطر بیاورد

عکاسی بارداری

 

عکاسی بارداری

از جمله شاخه های پرطرفدار عکاسی که امروزه بسیار هم معروف شده است میتوان به عکاسی بارداری اشاره کرد .

عکاسی بارداری امروزه بسیار مورد توجه خانواده ها و اللخصوص مادران شده است .

عکاسی بارداری را عکس مادری نیز میگویند .

عکس های بارداری بسیار متنوع هستند که این تفاوت را عکاسانه مختلف با دیدگاه های متفاوتشان ثبت میکنند و بسته به سطح تسلط آن ها به فن عکاسی ، نورپردازی و البته خلاقیت شان شما میتوانید عکس هایی خلاقانه را از آن ها ببینید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

در آتلیه های عکاسی عکاسی بارداری به صورت حرفه ای انجام میشود  و عکاسان نگاهی ویژه به حالت ها و پوز های مادر باردار دارند و سعی میکنند تا ظرافت های دوران بارداری را به خوبی در عکاسی بارداری شان نشان دهند 

و این چنین میشود که خانم های باردار میتوانند لحظات شیرین ، فرموش نشدنی و تجربه ی زیبای مادر شدن را به خوبی ثبت کنند و به یادگار بگذارند .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری

در اغلب آتلیه بارداری ها لباس ها و پارچه های حریری که مخصوص این کار هستند و استفاده میشوند وجود دارد که شما میتوانید از آن ها استفاده کنید و نیازی نیست همراه خودتان به آتلیه بارداری ببرید .

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد