x تبلیغات
آتلیه بن سای

عکاسی کودک خندان

 

نکات عکاسی کودک

بازی کنید

اگر میخواهید عکاسی کودک انجام دهید اما کودک شما با شما همکاری نمیکند بهتر است ابتدا دوربین عکاسی را کنار بگذارید و حال او را خوب کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

حال کودکان با شیطنت و بازی خوب میشود پس سعی کنید بازی هایی که آن ها را به هیجان وا میدارد با آن ها انجام دهید و سپس زمانی که خلق و خویشان به سمت مثبت رفت عکاسی کودک را شروع کنید .

البته نباید بازی را قطع کنید . سعی کنید بازی ای انتخاب کنید که زمانی که پشت دوربین قرار گرفتید هم بتوانید با او بازی کنید و از این طریق او را به سمت دوربین بکشانید و عکس های خوب بگیرید .

گاهی وقت ها بد نیست اگر اجازه دهید خود کودکان عکاسی را انجام دهند و عکاس باشند .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

این میتواند یک استراتژی بسیار مفید برای همکاری کردن آن ها باشد . البته ناگفته نماند که اگر ناشیانه عمل کنید ممکن است کودک بخواهد تمام مدت دوربین را از دست شما بگیرد و این میتواند یک فاجعه باشد چرا که وقتی دوربین را دست بگیرند و دیگر شما قادر به پس گرفتن آن نخواهید بود و باید کاملا قید عکاسی کودک را بزنید .

قلقلک

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

یک ابزار بسیار مفید ، برعکسه جمله ی « بخند » 

قلقلک ابزاری است که تقریبا برای تمام سنین و هر سنی از کودک کار میکند .

پس هر زمان که عاجز از خنداندن کودکان بودید میتوانید به این روش رو بیاورید البته باید این را هم درنظر بگیرید که عده ی معدودی از آن ها اصلا این کار را دوست ندارند و عملا از این که کسی به آن ها دست بزند بدشان میاید .

نقش پدر در عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

نقش پدر در عکاسی کودک

زمانی که یک کوچولوی بد قلق داریم که همکاری نمیکند و از عکس هایش چیز خوبی در نمیاید یکی از بهترین راه حل ها کمک گرفتن از پدر است که با او بازی میکند ، به هوا میندازتش و درحالی که کوچولو را در آغوش خودش نگه داشته است به آرامی با او صحبت میکند و این یک صحنه ی فوق العاده برای داشتن عکس خانوادگی با پدر است .بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

میخواهم یک تقلب دیگر بهتان برسانیم .

زمانی که پدر در حال بازی با کوچولو است و او را به هوا پرتاب میکند دوربین تان را آماده کنید .

یک عکس زمانی که کوچولو در هوا است و از دست های پدر جدا شده ، و یک عکسی که پدر در حال بالا انداختنش است بگیرید و زمانی که کوچولو به پایین آمد . این لحظه ، لحظه ی طلایی برای عکاسی کودک است .

در چنین لحظه ای قطعا و ۱۰۰ درصد لبخند زیبایی بر روی لب های کوچولو است که مخاطب این لبخند یا پدر است که در این شرایط عکس بسیار زیبایی خواهید داشت و یا کوچولو به شما و دوربین تان نگاه میکند تا شادی اش را با شما تقسیم کند . از طرفی دیگر این پوز نیز بسیار زیبا است و عکس فوق العاده ای میتوان از آن به ثبت رساند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

اگر دارید از کوچولوی خانواده ای عکاسی کودک میکنید که یک کوچولوی دیگر نیز دارند که تقریبا کوچک تر از سوژه ی شما است بهترین پوز های شما میتوانند در آن جلسه ی عکاسی پوز های دو نفره یعنی خواهرانه ، برادرانه و  خواهرانه و برادرانه باشد .

عکس کودک

عکاسی ازکودک

 

عکاسی کودک

به عنوان یک عکاس کودک دوست دارم زمانی که میخوام عکاسی کودک انجام بدم یه چیزی دست بچه ها بدم تا با اون بازی کنند و یا همینطوری فقط دستشون بگیرنش .

اینجوری کاملا فراموش میکنن که من اونجا حضور دارم و در این حالت من میتونم به راحتی عکاسی کودک م را انجام دهم و عکس های زیبایی از سوژه ی کودک بگیرم .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

در عکاسی کودک خیلی وقت ها باید بیخیال  داشتن دکور های زیبا و جذاب باشیم چرا که کودکان آن طور که ما به زیبایی دکور و چیدمان داخل عکس اهمیت میدهیم اهمیت نمی دهند و اگر مجبورشان کنیم که طبق علایق ما پیش بروند اینگونه باعث میشویم خلق و خویشان عوض شود و این اصلا به نفع عکاسی کودک شما نیست .

پس سعی کنید دکور هایی که برای عکس کودک می چیند شامل چیزهایی باشد که کودک با دیدنشان هیجان زده میشود و میخواهد با آن ها بازی کند .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

اجازده کودکان منبع الهام شما باشند .

نیازی نیست همیشه دنبال یک اکسسوری خاص یا یک مکان زیبا برای گرفتن عکس های زیبا باشید  .

فراموش نکنید که سوژه های عکاسی شما زیباترین موجودات عالم هستند پس دیگر چه نیازی به چیزهای اضافه دارید 

زمانی که دارید عکاسی میکنید از کودک بخواهید که حقه هایی که در آستین دارد را نشانتان دهد .

اغلب کودکان عاشق این هستند که توانایی هایشان را نشان بزرگ تر ها دهند  و از سمت آن ها تشویق شوند .

عکاس کودک

 

عکاسی کودک

اگر سوژه ی عکاسی کودک شما کودکانی با سن و سالی تقریبا بیشتر از ۳ یا ۴ سال هستند شما میتوانید به راحتی از طریق خواندن داستان های کودکان و جالب آن ها را مجبور به نشستن کنید و لحظه های زیبایشان را ثبت کنید .

زمانی که در حال استراحت هستند .

بیشتر بدانید: بهترین آتلیه کودک شرق تهران

سعی کنید همیشه به فکر ثبت لبخند ها و خنده های کودکتان نباشید . باور کنید زمانی میرسد که دلتان برای چهره ی غرق در خوابش در سنین پایین تنگ میشود .

پس خلاق باشید .

زمانی که کوچولویتان در حال چرت زدن است دوربین تان را بردارید و آن صحنه را ثبت کنید . در آینده میتواند یک یادگاری بسیار باارزش برای شما باشد .

برایش آهنگ بخوانید

بسیار پیش میاید که هنگام عکاسی کودک در آتلیه کودک می بینم پدر و مادر هایی را که برای آرام کردن فرزندشان موزیک پلی میکنند اما این کار را نکنید .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

خودتان شروع به خواندن کنید .

شاید با خودتان بگویید من صدای خوبی ندارم و ... اما نه ... شنیدن صدای والدین به کودک کمک شایانی میکند تا سریعتر آرام شود .

در مواردی که کودک سن بالاتری دارد نیز میتوانید با این کار او را تشویق به خواندن همراه خودتان بکنید .

اغلب کودکان با این ایده موافق هستند و خواندن آهنگ مورد علاقه شان را بسیار دوست دارند و جزو سرگرمی های مورد علاقه شان هست .

عکاس کودکان

 

عکاسی کودک

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

شاید خیلی پیشنهاد مناسبی نباشد اما در زمان هایی که شما با سوژه ی کودکی طرف هستید که به هیچ سراطی مستقیم نیست و به هیچ گونه با شما راه نمیاید میتوانید از روش پیشنهاد یک اجازه استفاده کنید .

البته این روش را خیلی خیلی کم باید ازش استفاده کنید چرا که در این شرایط شما اصطلاحا کودک را شرطی میکنید و باعث میشوید او برای هر کاری که میخواهید برایتان انجام دهد یک جایزه طلب کند .

نگو بخند .. بگو نخند

تاثیری که روش معکوس گفتار روی کوچولو ها داره خیلی بیشتر از گفتار مستقیمه 

به سادگی میتوانید از آن استفاده کنید و نتیجه ی خوبی هم بگیرید .

استفاده از بچه های فامیل

یا دوست و آشنا

میدانم ممکن است کنار آمدن با چندین بچه ها کمی چالش برانگیز باشد و آنقدرا هم که میگوییم ساده نباشد اما اگر بدانید چگونه آن ها را کنترل کنید میتوانید به راحتی یک جلسه ی عکاسی کودک خوبی را بگذارنید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

به فاصله ی زمانی نیم ساعت یا چهل و پنج دقیقه سعی کنید وسط عکاسی کودک به کوچولویتان زمان استراحت دهید .

کودکان زمانی که خسته بشوند تحت هیچ شرایطی همکاری نمیکنند و شما هم نمیتوانید مجبورشان کنید پس ابدا سعی نکنید به آن ها زور بگویید و گولشان بزنید 

پس اگر می بینید خلق و خویش عوض شده است و دارد پرخاشگری میکند سریعا یه تایم استراحت کودک به او بدهید و با خوردنی هایی که دوست دارید خوشحالش کنید .

عکس کودکان

عکاسی کودک

هنگام عکاسی کودک شما باید صبور باشید .

از کودکان چیزی نخواهید .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

به جایش صبر کنید و ببینید دارند چکار میکنند و وقتی دیدید کمی توجهشان به کاری که برایشان جذاب بوده است در آن لحظه کم شده است دست به کار شوید .

به عنوان مثال اگر هنگام عکاسی کودک در حمام هستید و میخواهید عکس هایی از کودک تان بگیرید که در حال حباب بازی است بهتر است صبر کنید تا توجهش به شما جلب شود . و وقتی این اتفاق افتاد به گونه ای که او متوجه نشود شما قصد جلب توجهش را دارید شروع به بازی با حباب ها بکنید وبا خود لبخند بزنید .

به هیچ وجه سمت کودک نگاه نکنید .. او به هیچ وجه نباید متوجه این شود که شما حواستان به او است و حرکاتش را زیر نظر دارید .

با این استراتژی شما به زودی قادر خواهید بود تا عکاسی کودک تان را در حمام هنگام حباب بازی فرزندتان شروع کنید .

زمان هایی پیش می آید که کودک به هیچ وجه با شما همکاری نمیکند و مدام در حال غر زدن است و به شما اجازه نمیدهد از او عکس بگیرید .

بیشتر بدانید: آتلیه کودک شرق

در چنین زمان هایی یک گزینه پیش روتون است و آن این است که به او چیزی که میخواهد را بدهید .

منظورم این نیست که اگر بهانه ی یک چیز غیر منطقی را میگیرد سریع برایش فراهم کنید .

خیر 

منظور این است که اگر کودک گرمش است و کلافه شده است از گرما و در حال نق نق کردن است سریعا به مادر او بگویید لباس هایش را سبک بکند و کمی او را باد بزند و او را خنک کند  .

و شما نیز برای کمک کردن به این شرایط میتوانید تا زمانی که دمای بدن کودک به حالت نرمال و عادی برمیگردد از او عکس های لختی بگیرید .  

عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

با بچه ها نجنگید .. اگر هنگام عکاسی کودک میخواهید کاری را انجام دهید که کودک دوست ندارد و برای انجام دادن آن نیز مقاومت از خودش نشان میدهد . پس فکرش را از سرتان بیرون کنید . 

به این فکر کنید که  باید در جلسه ی عکاسی کودک به کودک خوش بگذرد نه اینکه با زور کردن چیزی به آن ها شادی شان را ازشان بگیرید  وخلق و خویشان را عوض کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد شرق

به جاش تلاش کنید تا بفهمید چه کارهایی را دوست دارند و شما چه کار میتوانید انجام دهید تا کودک حال خوب و خوشی داشته باشد و زمان شادی را در آتلیه کودک سپری کند .

همیشه قبل از شروع عکاسی کودک با پدر و مادر یک صحبت کوتاه داشته باشید .

این را بدانید که بزرگ ترین چالش شما در عکاسی کودک کنترل کردن پدر مادر است و همین و بس .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

به پدر و مادر این موضوع را بفهمانید که در حین عکاسی کودک خیلی وقت ها ممکن است فرزند آن ها با شما همکاری نکند و این طبیعی است . از آن ها خواهش کنید تا وسط کار شما نپرند و تا جایی که شما از آن ها کمک نخواسته اید به کمک شما نیایند و اجازه دهند تا خود شما به تنهایی با کودک ارتباط برقرار کنید . کودک شما را بشناسد و شما او را بشناسید .

زمانی که شما بتوانید یک شناخت متقابل از یکدیگر داشته باشید راحت ترین میتوانید یک جلسه ی عکاسی کودک را بگذارنید و مسلما عکس های بهتری نیز میتوانید در نهایت داشته باشید .

عکاسی کودک

 

عکاسی کودک

به کودکان استرس ندهید .. استرس ندهید .. استرس ندهید 

بیشتر بدانید: آتلیه کودک

زمانی که در یک جلسه ی عکاسی کودک هستید و کوچولو ی شما با عکاس همکاری نمی کند سر او داد نزنید .

این کار شما نه تنها کمکی به اصل ماجرا نمیکند بلکه بدتر باعث میشود کودک این را درک کند که شما بخاطره عکاس سر او داد زدید و او ناخودآگاه از عکاس متنفر میشود .

و این برای عکاسی کودک سم است .

هیچگاه این کار را انجام ندهید .

وقتی شما آرامش داشته باشید خواه نا خواه این آرامش به فرزند شما نیز منتقل میشود .

بگذارید کودک تان برای یک روز هم که شده کودکی کند .

کودک را به هیچ چیزی مجبور نکنید 

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

هرچه شما بیشتر بر روی خواسته تان پافشاری کنید آن ها بیشتر لج میکند و در نتیجه ، نتیجه ی عکس تحویل میگیرید 

کودکان میتوانند بیشتر از آنچه که شما حتی بتوانید تصورش را بکنید لجباز باشند و با شما لجبازی بکنند .

کارهایی از آن ها در این مود برمیاید که اصلا و ابدا نمیتوانید حدس بزنید .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

اگر میبینید که کودک پافشاری زیادی بر روی لجبازی اش دارد بیخیال شوید . 

تنهایش بگذارید و اجازه دهید کمی به حال خودش باشد .

در اکثر مواقع این استراتژی جواب میدهد و بعداز گذشت چند دقیقه کودک آرام میشود و شما میتوانید به ادامه ی عکاسی تان بپردازید .

خدمات آتلیه کودک

 

خدمات آتلیه کودک 

مطمئنا تا به حال برایتان پیش آمده است که اسم آتلیه کودک و یا استودیو کودک به گوشتان خورده باشد .

درواقع آتلیه کودک یک مکانی است که در آن عکاسان حرفه ای و متخصصان کودک به صورت تخصصی و کاملا حرفه ای از کوچولوهای شما عکاسی کودک میکنند و عکس های زیبایی از آن ها به یادگار میگذارند .

همینطور هم آتلیه بارداری که گاها همان آتلیه کودک است که در آن عکاسان متخصص در این زمینه عکس های مخصوص بارداری از خانم های باردار میگیرند .

غالبا آتلیه عکاسی هایی که عکاسی بارداری انجام میدهند در کارنامه ی خود سابقه ی عکاسی کودک و عکاسی نوزاد نیز دارند .

در این مقاله  ی امروز با ما همراه باشید تا بتوانید چندین خدماتی که اینگونه آتلیه های به شما میتوانند ارائه دهند را مطالعه کنید .

زمانی که بخواهید اقدام به عکاسی در این آتلیه های تخصصی بکنید قطعا متوجه برخی تفاوت ها شامل تجهیزات بیشتر و حرفه ای تر آن آتلیه تخصصی میشوید .

یک آتلیه عکاسی کودک با استفاده از دوربین های مدرن و حرفه ای و به روز با قابلیت های مد عکسبرداری کودک و ... عکاسی میکند و تیم مجرب و حرفه ایی که دارد از امکانات این مجموعه ها است .

بیشتر بدانید: آتلیه نوزاد

هدف ما در این مقاله معرفی یکی از بهترین آتلیه های تخصصی عکاسی کودک ، نوزاد و بارداری واقع در شرق تهران است .

استودیو عکاسی بن سای با کادری مجرب و فضایی کاملا حرفه ای و تخصصی با استفاده از تجهیزات به روز مفتخر است تا عکس فرزندان دلبندتان را به بهترین شکل برایتان ثبت و به یادگار بگذارد .

مطمئنا تا به حال تبلیغات زیادی برای آتلیه عکاسی کودک دیده اید که در گوشه و کنار شهر بیلبورد های تبلیغاتی شان هست .

برای انتخاب آتلیه عکاسی کودک بهتر است در نگاه اول با توجه به قیمت های آن آتلیه تصمیم نگیرید .چرا که همیشه گرانی بیش از حد نشانه ی خوب و با کیفیت بودن کار آن استودیو عکاسی نیست و آتلیه هایی که به شما کاری ارزان قیمت میفروشند غالبا عکس های با کیفیتی نیستند .

بیشتر بدانید: آتلیه تخصصی کودک

پس هنگام انتخاب آتلیه کودک و یا آتلیه بارداری بیشتر به کیفیت ارائه ی خدمات آن آتلیه توجه کنید .

مطمئن باشید اعتماد شما به تیم حرفه ای استودیو عکاسی بن سای بی جواب نخواهد ماند و قطعا از انتخاب خوبتان پشیمان نخواهید شد .

در استودیو عکاسی بن سای میتوانید اقدام به عکاسی نوزاد ، عکاسی کودک و عکاسی بارداری بکنید و با لبی خندان و رضایت کامل آنجا را ترک کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بن سای

در آتلیه عکاسی بن سای عکاسان حرفه ای و متخصص ما قادر به عکاسی از تمامی سنین هستند و به راحتی میتوانند رضایت مشتریان عزیز را جلب کنند .

جلب رضایت شما مشتریان عزیز و ارائه بهترین خدمات با بالا ترین کیفیت مقصود ما بوده و هست و همواره در تلاش هستیم تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم .

عکاسی بارداری

 

عکاسی بارداری 

اهمیتی ندارد اگر بخواهید عکاسی تان را در منزل ، فضای باز و یا آتلیه بارداری انجام بدهید . بهرحال ژست های متفاوت و مختلفی وجود دارند که شما میتوانید آن ها را اجرا کنید و عکس های بارداری زیبایی بگیرید .

اجرای ژست های متفاوت و زیبا عکس های خوب شما را با عکس های عالی تان متفاوت میکند .

بیشتر بدانید: آتلیه باردای بن سای

اگر درحالی عکاسی بارداری از یک زوج هستید فراموش نکنید که حتما عکس های تکی نیز از مادر باردار بگیرید .

گرفتن عکس های تکی از شکم مادر که به آرامی او را بغل گرفته است میتواند عکس های پرمعنایی باشد .

سعی کنید هنگام عکاسی بارداری از زاویه های مختلف از مادر باردار عکس بگیرید .

تلاش کنید تا او را در زاویه 45 درجه نسبت به لنز دوربین تان قرار دهید و عکس بگیرید .

اینگونه میتوانید توجه بیشتری را به شکم برآمده ی مادر و کوچولو ی به دنیا نیامده جلب کنید .

بیشتر بدانید: آتلیه بارداری 

اللخصوص اگر در چنین زاویه ای اگر عکس های سیلوئت ( ضد نور ) بگیرید که معرکه است .

این مدل عکاسی بارداری زمانی مفید است که شکم مادر کوچک باشد و خیلی برآمدگی اش معلوم نباشد .

در چنین شرایطی حتما سعی کنید بیشتر عکس های نیم رخ و یا همینگونه عکس هایی با زاویه 45 درجه نسبت به دوربین بگیرید تا شکم مادر بیشتر معلوم باشد .

صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 صفحه بعد